Sidor

söndag 27 februari 2011

Kort om inget

Den senaste tiden har präglats av sjukdom med tillhörande åtgärder, allt av absolut lägsta bloggvärde. Men, i helgen har jag tränat tre pass, och därmed skaffat en vedertagen guldgruva av intryck att skriva om. 

Trots de två tyngsta bloggrubrikerna i bagaget, sjukdom och träning, så blir det inte så mycket bloggat om det utan tiden går istället till ett mer intressant projekt just nu. I ett försök att framställa projektet som hemligt eller exklusivt så tänker jag inte skriva om det heller för då vore jag inte någon riktig cykelbloggare. Istället lägger jag in en helt ovidkommande bild och önskar god kväll.

Lappar är ofta roliga och svenska. Den här satt helt ensam på väggen i en lång källarkorridor och fick mig att tänka på det faktum att alla människor inte är cyklister. En cyklist hade istället satt upp lappen "Det finns ALL anledning!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar