Sidor

fredag 14 november 2014

SM-pepp!

Så här på kvällen, dagen före dagen, är det väl dags att peppa upp sig lite. Och det gör vi med en bild från en av SM-banans skönaste kurvpartier, som dessutom går rejält utför:

Orma ner från kullen i bokskogen ska vi.

Men, för att upprätthålla en sund balans så bjuder jag också på en bild tagen för ca 30 minuter sedan.

Vital del, som inte ska vara delad på mitten.

Vilka viktiga, konkreta slutsatser går det då att dra kring denna balans. Jo, om dagen varit bra, med medgörlig deltagande 1-åring, härligt banbygge och långsamt uppåtgående motivation, ge dig inte på en sista-minutenjustering, ty den kommer med största sannolikhet att balansera ut dig. Maken till sprött öra har jag aldrig upplevt, det small direkt!

Vi ses i CX Swedens tält under helgen. Där finns jag och tar emot era blandade växelöron för att se om något passar min Ridley X-Night 2014. Tills vidare är jag väldigt glad för att jag inte sålde gammelcrossen i våras. Den har ju trots allt ett par SM-tävlingar i ramen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar