Sidor

fredag 30 januari 2015

Vinnaren av värmesulor från Kjell & Co är...

... Jenny i Uddevalla. Grattis!

Hoppas att de värmer gott i vinter och att du får lika mycket glädje av dem som jag har.

Tack till alla som mailat in intresse, ni är verkligen utspridda över hela Sverige. Den här fina dikten kom från Robert i Bunkeflostrand:

Värmesulor så varma och fina,
passar perfekt för de frusna fötterna mina,
värmer mig när jag fryser,
omhuldar mig när jag är förkyld och nyser.

Istället för att jämt köra bil,
kan jag nu på min cykel susa fram som en pil.



 

Gänget på Kjell & Co är ju jättetrevliga och verkar gilla oss cyklister. Nu har det dykt upp ett nytt paket här hemma och den här gången ska jag få prova värmehandskar, även de är batteridrivna och uppladdningsbara. Mer information om handskarna hittar ni här och en rapport om hur de fungerar, både vid alpin utförsåkning och vintercykling kommer inom ett par veckor.

Tills vidare missar ni väl inte Cykelcross-VM till helgen. Tabor i Tjeckien står värd för världsmästerskapet och nog tror vi väl lite extra på ett generationsskifte å pallen? Eller blir det en otippad hemmaseger, långt och smalt eller gammalt och rutinerat. Det är vidöppet och fantastiskt spännande. Synd att man missar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar